23 Şubat 2015 Pazartesi

Erken mi daha?


Nasıl tarif etsem,
Bazen ben bile hatırlamıyorum seni.
Fersah fersah uzaktasın,
Bir yandan da yanı başımda solukların.

Yani İzmir gibi biraz;
İçinde yaşamaktan mütemadiyen şikayet ettiğim halde,
Terk etmekten aciz olduğum.
Dışarıdan bakıldığında zengin bir şehre benzeyen,
Esasında koca denizinden başka hiçbir şeyi olmayan.
Dağınık, peş peşe sıralanmış, karman çorman satırlar gibi,
Yine de oku oku bitmeyen.
Kendine ait bir ruhu olsa da biraz beni taklit eden;
Gülersem gülen,
Ağlarsam ağlayan.
Bazen Karşıyaka vapuru gibi,
Menzilin olmadan bindiğin,
Sırf dalgaları koklamak
Ve kuşlara yakın olmak için.
Alabildiğine yavaş giden trenler gibi,
Sessiz sakin.
Çıksam yola şimdi,
Sana doğru.
Erken mi daha?

ZY




7 yorum:

  1. Değil değil erken değil vaktidir bence..

    YanıtlaSil
  2. +Dilek cim cok karamsar gordum&seni.. Terketmek kolay kolay caiz olmasin:)) zeynepcim

    YanıtlaSil
  3. +Dilek cim cok karamsar gordum&seni.. Terketmek kolay kolay caiz olmasin:)) zeynepcim

    YanıtlaSil
  4. Şiirlerin bambaşka bir tatta. Çok güzel olmuş kalemine sağlık yine ve yine. Bu arada buraya uğramadan önce bloğumda bilmem ne tarihinde müstehcen içeriğe sahip bloglara sınır gelecek cart curt garip bir bilgilendirme mesajı aldım. Sana da geldi mi o? Yuh diyebiliyorum sadece. Kime göre müstehcen neye göre müstehcen? Ne açıdan müstehcen? Bakalım nereye gidiyoruz bu kafalarla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler beğendiğine çok sevindim :)
      ben öyle bir bilgilendirme almadım henüz ama çok ilginçmiş yahu... Dediğin gibi kime göre neye göre müstehcen? Nasıl bir sınır? Zaten bazı bloglara girmeden önce müstehcen içerik uyarısı veriliyor girip girmemek kullanıcıya kalmış bir şey olmalı.

      Sil