31 Temmuz 2014 Perşembe

Yakut Kırmızı - Aşk tüm zamanların içinden geçer...




Aşk tüm zamanların içinden geçer serisinin ilk kitabını bugün bitirdim. Hoşuma gitmeyebilir diyerek diğer iki kitabı almadığım için pişmanım. :( Serinin devamını alana kadar beklemek zor geliyor. 

Kapağına bakarak ön yargılı yaklaşmıştım başta. Basit bir aşk romanı gibi duruyor ama sandığımın aksine ilk kitabın fantastik yönü ağır basıyor. Muhtemelen diğer iki kitapta romantizmin dozu artacak. Fantastik romanlara her zaman bayılmışımdır, bir de gençlik romanı olunca tadından yenmiyor.

Kitabı okurken kıskançlık krizine girmedim değil... Geçmişe yolculuk hayatta en çok istediğim şeylerden biri. Zaman yolculuğu geni kitaba göre 16 yaşlarında kendini gösteriyor. Geçeli çok oldu ama ümidimi kaybetmiyorum :)

Bu da cildine hayran kaldığım kitabımın pozu. [Kardeşimden aşırdığım kutularla süsledim. Yan taraftaki küçük oyuncak da pek bi şirin. Onu da kardeşimden aşırdım :) Foto çekimlerinin ardından itinayla eski yerlerine yerleştirdim. Neyse ki bloğumu şimdilik bilmiyor :) ]



Bu arada 2013 yılında Almanlar filmini de çekmişler. Onu da en yakın zamanda izlemeyi planlıyorum.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder